El Congrés
El Congrés Govern Digital és un espai de trobada i d’intercanvi de coneixement, d’experiències, bones pràctiques, serveis i solucions en l’àmbit de la transformació digital de les administracions públiques catalanes per aconseguir que aquestes siguin més properes a la ciutadania, més inclusives i més obertes. Fem camí cap a un país digital per donar una millor resposta a les necessitats, expectatives i els nous reptes que planteja la societat.
Es tracta d’un esdeveniment que se celebra cada dos anys, organitzat per la Generalitat de Catalunya, Localret i el Consorci AOC, amb el suport de les Diputacions i altres administracions locals catalanes, com l’Ajuntament de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, i amb la col·laboració de més de 30 entitats del sector privat que participen i patrocinen diverses activitats del Congrés.
A qui va dirigit el congrés?
El Congrés Govern Digital va dirigit a directius, responsables i tècnics de les àrees i de serveis involucrats en la transformació i modernització de les institucions públiques, així com a experts públics i privats en el marc de la transformació digital de les organitzacions.