Pilar Romera Aguilà

Pilar Romera Aguilà

Cap del Servei d’Administració Electrònica, Gestió Documental i Patrimoni Documental de la Universitat de Barcelona

Informació de contacte

Sessions

12/03/202512.15 - 12.45
13/03/202511.45 - 12.15

Biografia

Llicenciada en Història Contemporània per la Universitat de Barcelona el 1991. He estat responsable de l’Oficina de Beques de Col·laboració, i he desenvolupat diferents responsabilitats durant 20 anys a nivell acadèmic.

El 2015, vaig participar en la creació i direcció de l’Oficina d’Administració Electrònica i Identificació Corporativa iniciant, així, el camí de la transformació digital de la UB fins a dia d’avui.

He estat, paral.lelament, Coordinadora de Processos de Transformació Digital per a la Gerència de la Universitat de Barcelona formant part de l’equip directiu de gerència i assessorant a l’equip rectoral en aquest tema.

Des de la seva creació el maig del 2022, sóc la responsable del Servei d’Administració Electrònica, Gestió i Patrimoni Documental que engloba l Oficina d’Arxiu Històric i Patrimoni Documental, l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental i l’Oficina d’Assistència a Matèria de Registre.