
Maria Carme Noguer
Coordinadora Àrea Transformació Digital i Govern Obert, Ajuntament de Manlleu
Informació de contacte
Sessions
“Evolucionant d’un gestor d’expedients propietari a una solució pública i compartida”
“Compliment de l’ENS: El rol de l’ACC i l’experiència dels ajuntaments certificats”
Biografia
Llicenciada en Dret per la UPF i Màster en Dret Públic i Organització Administrativa per l’IDEC (UPF), actualment cursant Màster en Transformació Digital al Sector Públic.
Coordinadora de l’Àrea de Transformació Digital i Govern Obert de l’Ajuntament de Manlleu, amb una àmplia experiència en el sector públic en l’àmbit de l’Administració Electrònica i la Transformació Digital, juntament amb l’àmbit del Govern Obert, les Dades Obertes i la Integritat i la Transparència, com també en la Direcció de RRHH. Responsable de Seguretat de l’Ajuntament de Manlleu en el marc de l’ENS.
Col·labora com a docent en nombrosos postgraus, màsters i cursos de formació adreçats al sector públic en els àmbits descrits anteriorment i ponent en diversos congressos i jornades.
Col·laboradora en el Consell de Redacció i en el Consell Assessor de la Revista Basca de Gestió de Persones i Organitzacions Públiques.
Vocal del Comitè Assessor d’Ètica Pública de la Generalitat de Catalunya.
Va exercir la Presidència de l’Associació Catalana de Gestió Pública.
Va dirigir el Seminari de Funció Pública Local de la FMC.
Co-redactora del Llibre Blanc de la Funció Pública de Catalunya, impulsat per la Generalitat de Catalunya i del llibre La gestió dels RRHH per competències: una experiència municipal (EAPC) i col·laboradora en diferents publicacions especialitzades en aquesta matèria.