En aquesta ponència, es presentarà el projecte que ha permès a la Diputació de Lleida implantar l’administració electrònica a 275 entitats locals en menys d’un any.
"Diputació de Lleida: Un projecte col·laboratiu per a la implantació del gestor d’expedients municipal"
En aquesta ponència, es presentarà el projecte que ha permès a la Diputació de Lleida implantar l’administració electrònica a 275 entitats locals en menys d’un any. Aquest indicador no només demostra que parlem d’un cas d’èxit, sinó que consolida un alt nivell d’implantació de l’administració electrònica a tots els ens locals de la província.
El projecte, liderat pel Departament de NNTT de Diputació, ha comptat amb la col·laboració fonamental del Consorci AOC, els Consells Comarcals i l’equip humà de Gestiona esPublico. Aquesta entesa ha garantit una integració completa i una governança efectiva del projecte i de les dades, convertint al servei de gestor d’expedients que ofereix la Diputació de Lleida en uns dels serveis que actualment comparteix més informació amb l’AOC.
Durant la sessió s’explicaran els avantatges, les dades clau i com s’ha articulat aquesta metodologia col·laborativa. Finalment s’abordaran els pròxims passos, com noves integracions i millores.