
Ferran Abarca Peris
Cap de l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental, Universitat de Barcelona
Informació de contacte
Sessions
“Gestió de dades, administració electrònica i gestió documental des del disseny a la UB”
“Model de gestió documental sostenible, eficient i orientat a la dada”
Biografia
Llicenciat en Informació i Documentació (2010) i llicenciat en Història (2005) per la Universitat de Barcelona i Màster en Arxivística i Gestió de Documents (2012) per la Universitat Autònoma de Barcelona. També he cursat el postgrau de Gestió Documental i Informació a les Empreses (2013) a la Universitat de Barcelona.
En els darrers 16 anys i des de diferents responsabilitats, he ajudat a desenvolupar i implementar el sistema de gestió documental de la Universitat de Barcelona, primer des de l’Arxiu de la Universitat i després des de l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental, especialitzant-me en la gestió electrònica de la informació i la documentació.
En l’àmbit de la col·laboració destacar la coordinació del Grup de Treball d’Administració Electrònica de la CAU-CRUE (2015-2021) així com la participació en el European Digital Student Service Infraestructure (EDSSI2) project que implanten els CEF eSignature y eArchiving a l’àmbit universitari europeu (2021-2024) i, actualment, impulso el projecte de Gestió de dades, administració electrònica i gestió documental: implementació des del disseny a la Universitat de Barcelona.