Pilar Romera Aguilà

Pilar Romera Aguilà

Cap del Servei d’Administració Electrònica, Gestió Documental i Patrimoni Documental de la Universitat de Barcelona

Informació de contacte

Sessions

Biografia

Llicenciada en Història Contemporània per la Universitat de Barcelona el 1991. He estat responsable de l’Oficina de Beques de Col·laboració, i he desenvolupat diferents responsabilitats durant 20 anys a nivell acadèmic.

El 2015, vaig participar en la creació i direcció de l’Oficina d’Administració Electrònica i Identificació Corporativa iniciant, així, el camí de la transformació digital de la UB fins a dia d’avui.

He estat, paral.lelament, Coordinadora de Processos de Transformació Digital per a la Gerència de la Universitat de Barcelona formant part de l’equip directiu de gerència i assessorant a l’equip rectoral en aquest tema.

Des de la seva creació el maig del 2022, sóc la responsable del Servei d’Administració Electrònica, Gestió i Patrimoni Documental que engloba l Oficina d’Arxiu Històric i Patrimoni Documental, l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental i l’Oficina d’Assistència a Matèria de Registre.

Ves al contingut