
Sandra González Aguilera
Cap de l’Àrea d’Administració Digital, Consorci Localret
Informació de contacte
Sessions
“Model de gestió documental sostenible, eficient i orientat a la dada”
Biografia
Sandra González és Diplomada en Gestió i Administració Pública i Llicenciada en Dret, Postgrau en Administració Electrònica i Postgrau en Govern obert, disposa també de la titulació per a DPD i ha finalitzat un Programa executiu en transformació digital.
Funcionària amb més de vint-i-sis anys d’experiència a l’Administració local, els darrers quinze anys ha col·laborat en el desplegament de projectes d’administració electrònica, govern obert, reenginyeria de processos, compliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades Personals (RGPD–LOPDGDD) i adequació als Esquemes Nacionals de Seguretat i Interoperabilitat a l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
Ha impartit diferents accions formatives en matèria d’Administració digital i Govern obert adreçades al personal de les administracions locals i ha col·laborat com a docent en l’assignatura Fonaments de l’Administració electrònica a la Universitat Oberta de Catalunya. És coautora del llibre A las puertas de la Administración digital, una guía renovada para la aplicación de las Leyes 39/2015 y 40/2015.